maandag 19 april 2021

7 DETOXYOGA-VIDEOLESSEN

 


Beste yogi,
De frisse N0 of NW-wind stellen de sier- en moestuinier hun geduld nog wat op de proef,
maar toch zal inderdaad die lente komen.
Lentetijd is voor mij steevast ook detox- of ontgiftingstijd en een terugtrektijd.
Hoewel de traditionele vastentijd al voorbij is heb ik persoonlijk, ook al door deze turbulente periode, iets meer tijd nodig en trek ik me straks een weekje terug om wat te herbronnen in de Ardennen.
Ik geef hierdoor nog 2 weken geen online-yogalessen of lessen buiten.
Ik kan je hier in afwachting wel een mooi alternatief aanbieden in de vorm van een 7 tal korte videolesjes met het thema “detoxen”
Naast het zich onthouden van voedsel of andere slechte eet- of leefgewoontes kan ontgiften ook heel goed via
yoga en allerlei lichaamsoefeningen ondersteund worden.
De bedoeling is om de vastzittende dingen, blokkades zowel op fysiek, als op mentaal-emotioneel niveau, los te weken en zo mogelijk los te laten en te transformeren.
Het darmsysteem, de lever en de nieren maar zeker ook het ademhalingssysteem gekoppeld aan hart en bloedsomloop hebben hierin een belangrijke functie. Voornaam ook is het om het verlangen van je hart hierbij in verbinding te houden met je mentale focus.
7 lesjes die zo een reis maken doorheen je fysieke en energetische lichaam
Schrijf je gauw in door te mailen naar polgbruneel@gmail.com en het storten van € 56 op mijn rekeningnr: BE70 9300 0614 5925
Hierna krijg je onmiddellijk de link toegestuurd van de afspeellijst ‘detoxyoga' van mijn youtubekanaal waar je reeds de 1ste 5 lesjes kan opstarten.
De 6de en 7de les volgen dan snel.
Interessant is om elke ochtend of een ander moment van de dag een lesje te volgen, zodat je in 7 dagen je hele lichaam doorlopen hebt. Je kan ook altijd bepaalde thema’s die bij jou iets triggeren een paar keer herhalen.
De lesjes zullen 7 weken beschikbaar blijven.
Uiterste inschrijfdatum is 3 mei 2021
Zie hieronder nog een clipje als opwarmertje :
https://youtu.be/eXsqBzAd0i0
Alle goeds Pol